Pick my brain brainstormen en sparren over je contentkalender en je online marketing teksten met Myrthe Claus

Je bent er helemaal klaar voor: vandaag ga je schrijven. Er zijn zoveel verhalen die je te delen hebt.

Over wat je met jouw bedrijf wil bereiken en waarom.
Hoe je op jouw manier een steentje wil bijdragen aan een betere wereld.
Over de voortuitgang die je boekt en de mensen die je onderweg ontmoet.
Over de producten en diensten die je biedt.

Je weet dat content gewoon belangrijk is voor je bedrijf.
Meer naamsbekendheid en meer zichtbaarheid enzo.
De band verstevigen met de mensen uit jouw doelgroep
En dat door gewoon verhalen over je bedrijf te vertellen!

Enthousiast ga je zitten.
Laptop aan, pen en papier bij de hand.
Je voelt de inspiratie borrelen…

Maar dan…

Je denkt na.
Waar ga je nu precies over schrijven?
Is dat wel origineel genoeg, want Google enzo?
Zitten je lezers daar wel op te wachten?

De twijfel slaat toe.
Je enthousiasme zakt langzaam weg.
Die borrelende inspiratie ook.

Misschien is het toch beter om er eerst nog eens goed over na te denken.
En het dan nog eens te proberen.
Morgen ofzo.

Zonde!

Het is een situatie die jij ook vast herkent.
Die eerste hobbel om teksten te schrijven die ervoor zorgen dat jouw onderneming klanten trekt, groeit en je helpt je missie te vervullen.

Zonde dat je het schrijven uitstelt!
We weten allebei dat jij veel moois te vertellen hebt over wat je doet met je bedrijf.
En ik weet dat dat moeitelozer kan dan je nu denkt.

Content(marketing)plan: brainstormen over jouw verhalen

Schrijven is namelijk al een stuk makkelijker als je van tevoren het onderwerp al weet.
En de basis daarvoor is jouw eigen contentplan!

Mijn hulp: jouw eigen pragmatische contentplan

Samen stellen we in 1 dagdeel jouw eigen contentkalender op en helpen zo jouw schrijfproces op gang.

We starten onze intensieve brainstormsessie bij de basis: het verhaal van jouw bedrijf, jouw ‘brand story’.
We hebben het over wat je nu echt wilt vertellen
En hoe je dat doet op een manier die helemaal bij jou én bij de mensen uit jouw doelgroep past.

Vervolgens brengen we samen de onderwerpen in kaart die bij jouw verhaal horen.
Zodat je na onze sessie de basis van jouw brand story hebt
En een contentkalender voor zo’n maand of 3 met thema’s en onderwerpen om over te schrijven
Maar ook inspiratie om meteen aan de slag te gaan.
Zonder twijfel!

En wil je daarna opnieuw samen met mij een nieuwe contentkalender opstellen, dan krijg je natuurlijk 20% samenwerkingskorting op het tarief.

De basis: jouw contentplan (1 dagdeel) €350

Genoemde prijs is excl. BTW

…..

Samen aan de slag met jouw contentplan of wil je meer weten?

Stuur me een bericht via dit formulier of mail me! Ik neem zo gauw mogelijk contact met je op om je meer te vertellen en eventueel een afspraak te maken.

En vertel me gerust wat over jezelf en je onderneming!

Ik gebruik je gegevens alleen om je e-mail te kunnen beantwoorden (zie ook mijn privacyverklaring)